Monday, September 12, 2016

LANDMARK STUDY: HASIL KAJIAN LANDMARK STUDY SHAKLEE

KENAPA PILIH SHAKLEE?..
SHAKLEE ADA LANDMARK STUDY

APA ITU LANDMARK STUDY
Landmark study adalah kajian yang dilakukan untuk mengenalpasti risiko dan manfaat ke atas seseorang yang menggunakan suplimen secara menyeluruh dalam jangka masa yang panjang.

Roger barnett (CEO Shaklee) sendiri minta data saintifik dikeluarkan bg membuktikan shaklee benar2 berkesan. tak perlu nk tipu2 testi atau buat2 cerita. Kalau kita aware la kan..tiada pun model2 atau iklan2 kat tv pasal shaklee!!  Sebab shaklee TIDAK melabur ke arah itu.

Shaklee telah melabur berbillion billion ringgit untuk kajian 'Landmark Study' untuk pastikan suplimen yg masuk dlm badan manusia SELAMAT dimakan jangka pendek dan juga jangka panjang.


Graf yg saya upload adalah keputusan Landmark Study Shaklee. Sampel dari ketiga2 pengguna berbeza dikaji oleh saintis secara saintifik. Data diambil dan dianalisis. Kajian dijalankan lebih 20 tahun. 20 TAHUN!!..bukannya setahun dua.

Dan..kajian ini dijalankan oleh pihak ketiga. kalau result Shaklee teruk pun akan dipublish juga.

3 kumpulan diasingkan mengikut kategori:
1. Kumpulan Shaklee – Telah mengamalkan pelbagai suplimen Shaklee selama 20 tahun ke atas.
2. Pengguna multivitamin produk lain
3. Pengguna yang tidak menggunakan apa-apa suplimen

Hasilnya? Memang menunjukkan pengguna vitamin Shaklee mendapat kesihatan yang lebih baik, berbanding dengan pengamal vitamin lain, dan juga bukan pengamal suplemen. Nampak tak? 

Sebagai seorang pencinta vitamin Shaklee, tentu kita semua bangga dengan pencapaian ini, kerana Shaklee sahaja yang betul-betul teruji dan diiktiraf oleh pihak ketiga yang mempunyai autoriti dalam bidang nutrisi . Dalam gambar ini secara mudahnya, menukar brand vitamin akan menukar tahap kesihatan anda. 

Keputusan ini juga menunjukkan pengamal shaklee tiada masalah buah pinggang. Darah pengamal shaklee mengandungi vitamin yang paling banyak, kerana vitamin Shaklee mudah di serap, berbanding vitamin lain. Walaubagaimanapun, kajian ini tidak menunjukkan makan suplemmen bukannya satu BULLETPROOF kepada penyakit kronik, cumanya risiko penyakit seperti diabetes dapat dikurangkan.

Keputusan yang dikeluarkan oleh Dr Glady Blocks sangat sangat mengujakan Shaklee, dan juga Roger Barnett. Nampaknya keyakinan Roger tentang kehebatan produk Shaklee terbukti. Paling meyakinkan hanya Shaklee sahaja satu brand di dunia yang berani di uji kehebatan vitamin mereka berbanding brand lain. Dr Glady Blocks mengiktiraf, hanya Shaklee sahaja yang layak kerana kualiti dan juga beberapa kajian klinikal yang dilakukan terhadap vitamin Shaklee. Roger nampaknya tidak menoleh kebelakang. Pelaburannya untuk membeli Shaklee berbaloi, dan selepas Land Mark Study ini, Shaklee terus berkembang. Jika anda rajin mengikuti 100 years innovation of Shaklee, tahun 2007 adalah satu turning point yang sangat penting. Selepas Land Mark Study, Shaklee terus melabur banyak untuk melakukan kajian serta penambahbaikan kepada produk mereka.

Apa yang saya dapat?
✅ Tiada siapa yang pernah melakukan kajian seperti ini melainkan Shaklee. landmarkstudy.com
✅ Terbukti menggunakan Shaklee, anda boleh mengurangkan risiko dari penyakit.
✅ Terbukti menggunakan Shaklee anda boleh meningkatkan taraf kesihatan anda.
✅ Terbukti anda mampu hidup lebih sihat.
✅ Terbukti produk Shaklee adalah selamat untuk penggunaan jangka panjang!

Shaklee telah membuktikan bahawa produk kami boleh memberikan hidup yang lebih muda, sihat, dan bertenaga! Pilihan di tangan anda, saya telah memilih yang terbaik dan saya yakin anda pasti memilih yang terbaik!

Hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee anda hari ini. Merubah jenama suplemen anda, boleh merubah kehidupan anda!

landmarkstudy.com
sweetnyer.blogspot.com

Fiza | 012 4513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...