Monday, August 21, 2017

KAYAP KERING DENGAN NUTRIFERON

Kalau anak2 demam bagus sangat ada Nutriferon ni. Boleh kuatkan imun diaorg dan demam pun cepat je kebah. Kalau dulu stok ibu memang tak pernah putus tapi bila abang2 dah besar, dah kurang demamnya..ibu pun dah tak simpan stok untuk guna sendiri...sesekali demam bawak amik ubat kat klinik jer...huhu


Tapi..baru2 ni Abang Ngah Haziq kena Kayap plak. Dah cuba rawatan traditional. Dan..ibu terpaksa restok semula Nutriferon ni. Mahal ckit jer tapi berbaloi...☺

Sebab apa tau?
Bila terjadinya Kayap dikalangan kanak2 ni, terbukti sistem imun mereka sangat lemah untuk melawan serangan Virus tu. Jadinya, Nutri ni memang suplimen tepat untuk mereka. Selain Nutri ni, chewable pun dia makan jugak..

Semangnya Nutriferon terkenal sebagai imun booster sebab ia mampu menguatkan sistem ketahanan badan dan membantu pesakit melawan penyakit yang sedang menyerang. InshaAllah boleh lawan serangan Virus.

Alhamdulillah...dah masuk 2minggu, Kayap pun dah kering. Nanti akak up testimoni yer. Susah nak snap gambar dia sebab jadi kat tempat yang agak sulit...🙊🙊🙊. Bila pegang phone je nak snap terus dia larikkk...😂😂


Yang kat atas tu gambar snap lepas seminggu dah jadi. Memula jadi atas bahu. Ingatkan ruam biasa je, dok sapu Herbal Blend je lah...tengok2 melarat plak. Sebab akakemang tak biasa dengan kayap2 ni, so tak tau la..huhu

Gambar terkini cuma tinggal parut2 hitam jer. Kat bahu cepat je parut hilang. Tempat lain tu kan berlipat ckit, makan masa la...



#gmffighter
#tsunamigmf

No comments:

JOM SERTAI KAMI TAMBAH PENDAPATAN

 ANDA INGIN MENCARI SIDE INCOME❓ ANDA INGIN BERNIAGA DENGAN MODAL MINIMA❓ Jom sertai kami sebagai Perunding Takaful di Muqmeen Group (MG). A...