Friday, April 14, 2017

BERPANTANG DENGAN MUDAH DAN LUKA CEPAT SEMBUH

Assalamualaikum..

"Wahhh..tahniah sebab dapat newborn baby". 



Sangat teruja tau bila dapat baby baru. Tak kisah la baby sendiri atau rakan dan sedara. Ye lah, Kak fiza dan suami pernah tunggu 4 tahun untuk dapatkan anak sulung. Memang akhirnya penantian kami tu satu anugerah yang tak ternilai tau. Saat jengok baby rakan pun dah best..inikan pula anak sendiri.


Berpantang pun mudah sangat bagi Kak Fiza. Alhamdulillah..semuanya dipermudahkan.

Selepas melahirkan, proses berpantang 44hari memang semua ibu terpaksa lalui. Disinilah kita sebagai wanita perlu jaga betul-betul. Ikut je cakap mak kita tu. Jaga makan minum, pakai bengkung dan amalkan jamu untuk pulihlan dalaman dan luaran kita.

Kak fiza berpantang pun, walaupun anak ke3 dan berpantang sendiri dengan nak handle 2 hero lasak lagi..pantang tetap la jugak. Mesti kena jaga kan. Part berurut la paling best. Mandi air herba, bunga2. Part ni terpaksa la upah bidan jap untuk 3hari mengurut.

Luka bersalin pun Alhamdulillah cepat je sembuh. Berpantang anak ke3 ni memang sangat mudah dengan Set Berpantang Moden ni. Dan akak juga amaljan Vivix tau. Testimoni rakan yang lain, diaorang cakap luka cepat sembuh dalam masa 3hari bila amalkan Vivix.

Walaupun bersalin kali ke3 ni, tak kena jahit tapi ada kelainan bila berpantang dengan Vivix.


VIVIX merupakan Suplemen yang tinggi antioksida. Kandungan Resveratrol dalam Vivix mampu pulihkan sel badan kita hingga peringkat DNA sekaligus badan kita dapat berfungsi dengan baik dan sihat. Proses penyembuhan luka juga berlaku dengan cepat. Sebab itulah, bila berpantang dengan Vivix, ramai yang kekal cergas dan bertenaga.

Untuk pengetahuan semua, tenaga kita dihasilkan oleh biogenesis mitochondria. Apabila semakin banyak mitochondria terhasil, semakin banyak tenaga dapat dihasilkan dan Vivix dapat membantu menghasilkan biogenesis mitochondria.

Kelebihan pada mereka yang berpantang dengan Vivix ni jelas kelihatan. Mereka ni kekal bertenaga, tidak pucat..berseri-seri je muka walaupun tengah berpantang. Paling penting juga, mereka akan dapat berat badan ideal jugak tau..sebab Vivix itulah ramai yang amalkan Vivix.

Jom kita tengok pengalaman mereka yang berpantang dengan Vivix ni.






Best kan? Jom dapatkan Twin Pack Vivix hari ini juga. Dapatkan Vivix hari ini juga. Boleh terus wsap Kak Fiza 0124513311. Ada PROMOSI TWIN PACK tau. InshaAllah, konsultasi terbaik akak berikan nanti.

Atau boleh klik link dibawah untuk pembelian terus di website Shaklee yang mana sangat mudah.



Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi 0124513311. Kak Fiza memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...