Sunday, April 16, 2017

PULIHKAN SAKIT SENDI (ARTHRITIS) DENGAN MUDAH DAN CEPAT

Assalamualaikum..

Sakit sendi (Arthritis) ni biasanya dialami oleh orang berusia kan tetapi ada jugak dikalangan kita yang muda-muda ni dah mula sakit sendi, sakit lutut dan sebagainya.


Artristis atau radang sendi ialah sejenis penyakit "autoimmune disease" dimana sistem pertahanan diri menyerang badan sendiri dan keadaan ini memberi kesan kepada sendi, tisu-tisu yang mengelilingi tisu perantaran yang lain.

Sendi adalah satu tulang bergerak pada tulangyang lain. Ligamen memegang dua tulang bersama-sama. Rawan pula meliputi permukaan tulan untuk menghentikan dua tulang daripada bergesel secara langsung terhadap satu sama lain. 

Lapisan rawan membolehkan sendi untuk bekerja dengan lancar dan tanpa rasa sakit. Ruang dalam sendi mempunyai cecair sinovial yang bertanggungjawab menyuburkan sendi dan tulang rawan.

Punca Dan Kesan Sakit Sendi Lutut
Beberapa sebab utama risiko sakti sendi lutut berpunca dari:

  • Faktor umur – bila usia meningkat sistem saraf pun semakin lemah. Contoh cecair pada sendi lutut semakin berkurang dan bila berjalan terasa sakit.
  • Berat badan berlebihan – beban yang berat tak mampu ditanggung oleh lutut dan peha.
  • Atlit – orang yang kerap bersukan banyak menggunakan sendi lutut ketika bersukan macam bola sepak atau sebagainya.
  • Otot tidak kuat – punca otot lemah boleh menyebabkan otot akan mudah tercedera.
Bagaimana vivix bertindak membantu pesakit sakit sendi?

Vivix bertindak hingga ke peringkat sel DNA. Selain dari bahan yang terdapat dalam vivix yang di kenali sebagai elderberry yang telah digunakan secara tradisional untuk masalah arthritis (sakit sendi). 


Bahan yg dapat membantu penyakit sendi yang ada di dalam Vivix ialah Lobak Ungu. Lobak Ungu ni mengandungi fitokimia iaitu bahan kimia yang terdapat dalam tumbuh-tumbuhan yang memberi pelbagai faedah positif termasuk ciri-ciri anti-bakteria dan anti-radang yang tinggi.

Berikut beberapa Testimoni mereka yang berjaya pulih dari sakit sendi setelah amalkan Vivix.





Jom dapatkan Twin Pack Vivix hari ini juga. Dapatkan Vivix hari ini juga. Boleh terus wsap Kak Fiza 0124513311. Ada PROMOSI TWIN PACK tau. InshaAllah, konsultasi terbaik akak berikan nanti.

Atau boleh klik link dibawah untuk pembelian terus di website Shaklee yang mana sangat mudah.



Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi 0124513311. Kak Fiza memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...