Sunday, September 18, 2016

LANDMARK STUDY: TERBUKTI SHAKLEE SELAMAT DAN BERKESAN

Landmark study Shaklee?
Dah lama join shaklee, baru faham kenapa dan akhirnya boleh tersenyum lebar sebab sememangnya saya tak silap memilih. 

Apa itu Landmark Study? Landmark study adalah kajian yang dilakukan untuk mengenalpasti risiko dan manfaat ke atas seseorang yang menggunakan suplimen secara menyeluruh dalam jangka masa yang panjang. 

Ok..fahamkan.. Dalam bahasa mudahnya ia ibarat macam landmark sesebuah negara..haa..macam bila kita sebut je KL..mesti dah terbayang KLCC / KL TOWER kan. Kalau kau pergi Paris, landmark dia adalah Efiel tower dan ini sebagai penanda aras kepada sesuatu tempat, dan tempat paling mudah kau nak refer . Jadi mudahnya land mark study ini adalah satu result yang sangat menyeluruh. 

Shaklee juga satu2nya company suplimen didunia yang berani menyahut cabaran untuk melakukan Landmark Study ni. Memang Mr. Roger confident produk dia berkualiti dan selamat.

Landmark study ni membuktikan betapa selamatnya shaklee kepada pengguna. 

Mengapa kajian landmark study dilakukan ke atas vitamin shaklee?

Mr. Roger Barneet iaitu CEO Shaklee berkeyakinan tinggi untuk membuktikan secara saintifik mengenai produk Shaklee dan beliau telah melantik National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES) iaitu satu badan survey di bawah National Center for Health Statistics (NCHS) yang dipercayai mempunyai reputasi yang tinggi dalam membuat survey berkaitan dengan status kesihatan dan nutrisi penduduk US untuk membuat landmark study berkaitan Shaklee. Terujakan?

Syarikat Vitamin/Suplimen lain memang tak de landmark study kan?. Confirm memang tak de dan Shaklee satu2nya yg ada. Kajian Saintifik memang banyak company buat tapi landmark study hanya Shaklee.

Shaklee Malaysia juga bukan setakat mendapat kelulusan KKM, tapi juga pengiktirafan peringkat global siap masuk dalam jurnal nutirisi antarabangsa! Hebat kan?
Masih lagi ada keraguan dengan Shaklee? Landmark study Shaklee sudah terbukti dan tiada keraguan lagi.
Jadi kenapa produk yg cikai2 jadi pilihan? Pilih la yang terbaik sebabnya Suplimen sudah jadi keperluan utk kita menjalani hidup lebih sihat.

Prevent is better than cure!!
🌹Your Trusted SID🌹
Afriza - 012 4513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...