Sunday, September 18, 2016

TESTIMONI KANSER PAYUDARA

KANSER DAN VIVIX

Kisah benar salah seorang pengidap kanser. 



"Barbara disahkan KANSER PAYUDARA pada Oktober 2006. Pelbagai rawatan dicuba merawat kanser termasuk operation bagi membuang ketumbuhan dan pengambilan ubat khas untuk elakkan penyebaran kanser.

Selepas kemo..beliau mengamalkan vitamin Shaklee, Nutriferon, Vitaleas, Ostematrik dan Vitamin C dan 6 bulan sebelum pemeriksaan yang terakhir beliau ambil Vivix.

Dan keputusan pemeriksaan darahnya sgt baik!

Barbara berkesempatan bertanya sekitanya ada rawatan yang boleh merawat kanser yang beliau alami sekarang. Doktor menjelaskan tidak ada...tetapi sekarang mereka tengah menjalankan satu substance yang dipercayai mampu merawat kanser payudara dan mengelak kanser itu berulang lagi. Mereka memperuntukkan geran 1juta dolar untuk kajian mereka itu. 

Substance yang tengah mereka kaji adalah resveratrol!

Barbara menjelaskan kepada doktor bahawa  sekarang beliau mengamalkan resveratrol dari Vivix. 

Doktor terkejut sebab dia la org pertama yg berjaya membuktikan keberkesanan resveratrol ni dalam kajian mereka tu"

Resveratrol merupakan rawatan alternatif yang sangat di yakini dan mempunyai bukti yang kukuh di dalam melawan sel kanser di pelbagai peringkat termasuklah kanser payudara. Bukan itu sahaja. Ia juga dikatakan merupakan perubatan semulajadi pertama yang mempunyai bukti kukuh yang menunjukkan resveratrol ini mampu menghalang atau menghentikan pelbagai peringkat kanser. Terdapat lebih 2000 penerbitan penyelidikan berkaitan resveratrol ini termasuklah beberapa kajian yang dijalankan oleh Harvard University, National Institute of Aging, National Cancer Institute dan lain-lain lagi.

Shaklee juga pernah memperuntukkan 300 juta untuk kajian mereka. Semestinya bahan dan keberkesanan yang terbaik menjadi pilihan.

Prevent is better than cure!!

🌹Your Trusted SID🌹
Afriza - 012 4513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...