Showing posts with label D' Aiza Collection. Show all posts
Showing posts with label D' Aiza Collection. Show all posts

Friday, January 11, 2013

Natural Bamboo Slimming Suit

Lama tak update blog ni...meh sini nak update psl bisnes...:)
nak order boleh pm fiza yer...









PRICE: 
RM50 SM; RM59 S/S (POSTAGE INC)

DROPSHIP AGENT:
KINDLY PM FIZA 0124513311

WHOLESALE PRICE: 
MIN PURCHASE 6SETS = RM190 FREE POS
12SETS = RM350 FREE POS

Friday, October 12, 2012

BILA JATUH...

Syukur Alhamdulillah...

hampir setahun yang lalu, saya menubuhkan sebuah butik DAC..kini dah genap setahun...masih dlm proses pembelajaran..

yerr..saya tengah jatuh...dlm proses utk bangun semula..dulu semua dah pesan..buat sndiri, tak payah la share2 ni...tp saya xde modal besar..terpaksa juga cari kwn utk partnership..now..its happen..

wpun share say 70% lebih pada dia..tp bila salah langkah ckit, saya juga yg pening...apa2 pun saya terima dugaan ni dgn penih sabar...Tuhan sayangkan saya..sbb tu dia uji saya kan...

ermmm..dah lama kan saya tak update blog ni..bila ada masalah baru la teringat nak buka..huhu
jgn marah tau...sgt2 bz dgn anak2, dgn kedai...skrg semua nak kena settle sndiri..

meh nak update sikit....jom lawat page DAC...jgn lupa LIKE tau...D' aiza COllection



** NEW UPDATED!!! SYRIA SAKURA RM79 INC POS...:)

Monday, October 17, 2011

D'AIZA COLLECTION

D'AIZA COLLECTION
2487, Jalan Lagenda 4/7
Taman Lagenda
Padang Serai
Kedah
Te: 012-4513311



lama saya menyepi...Alhamdulillah..lps jer bersalin anak ke-2, saya decide nak bisnes sndiri..bila suarakan nak buat kat rumah je..hubby tak setuju..so saya cari la kedai..skrg dalam proses nak buka kedai..
saya bersama seorang rakan (bisnes partner)...akan sama2 majukan kedai ni..InsyaAllah..semoga rezeki berpihak pada kami...semua masih dalam proses..barang2 pun belum banyak..maklum la modal kecik..huhu..apa yang penting kat kedai ni saya dapat besarkan 2 permata hati saya..biarlah diorang sntiasa depan mata...baru puas hati..

KAWASAKI DESEASE MENYERANG KANAK-KANAK

  Pengalaman Ibu dengan Penyakit Kawasaki – Qaisara Nama penyakit nampak lawak, tapi hakikatnya Kawasaki Disease ni sangat bahaya. Ia radang...