Tuesday, April 18, 2017

TIDAK PERLU LAGI AMBIL PAINKILLER UNTUK GOUT

Siapa yang ada sakit Gout ni? Sakit yang bukan main-main tau. Sekali terkena serangan memang sangat la sakitnya sampai ada yang kena ambil pain killer. Nak jalan pun bagai dikata la kan.



Gout ni keadaan dimana berlakunya keradangan yang menyebabkan kesakitan dan bengkak dibahagian tendon, sendi.

Gout adalah sejenis penyakit yang terjadi disebabkan lebihan asid urik di dalam badan (melebihi 7.5mg/dL). Asid urik adalah bahan kumuhan berasal dari sejenis protein yang dipanggil purin.

Apa Puncanya?
Ia berlaku bila berlaku peningkatan asid urik dalam darah. Bila paras asid urik ini semakin bertambah, ia akan mula menompok pada sendiri, membentuk hablur dan menyebabkan keradangan.

Asid urik adalah hasil penguraian sel badan kita yang mati. Ia juga terhasil dari pemakanan kita, terutama yang tinggi kandungan purin seperti hati dan makanan laut.

Kandungan asid urik boleh dikawal dengan pengambilan ubatan dan pantang makan terutama makanan yang mengandungi purin. Tapi, larat ke nak tahan setiap kali tersilap makan, gout menyerang?

Berikut adalah beberapa Testimoni mereka yang amalkan Vivix.








Bagaimana Vivix membantu pengidap Gout ni?


Vivix terdiri daripada 4 bahan Semulajadi yang tinggi antioksidan iaitu Anggur Muscadine, Elderberry, Purple Carrot dan Polygonum Cuspidatum (Knotweed Jepun).

Dengan rumusan terhebat resveratrol dan polifenol ini menjadikan Vivix sebagai satu supplement antioksidan yang berupaya meningkatkan imun sistem kita untuk melawan asid urik dalam darah.


Dengan meningkatkan antioksidan dan mengurangkan pengoksidaan, anda berupaya untuk mengurangkan kerosakan sel dan seterusnya mengurangkan pengeluaran kristal asid urik penyebab gout.

Sekiranya anda atau keluarga dan rakan-anda mengalami masalah Gout, boleh dicadangan Vivix sebagai ikhtiar untuk pulih. Jika terdapat sebarang kemusykilan boleh segera hubungi akak yer.


Dapatkan Twin Pack Vivix hari ini juga. Boleh terus wsap Kak Fiza 0124513311. Ada PROMOSI TWIN PACK tau. InshaAllah, konsultasi terbaik akak berikan nanti.


Atau boleh klik link dibawah untuk pembelian terus di website Shaklee yang mana sangat mudah.


Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi 0124513311. Kak Fiza memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...