Monday, September 5, 2016

KULIT MAKIN SEKATA DAN SIHAT DENGAN SET KULIT SHAKLEE

KULIT SEMAKIN SEKATA DAN MAKIN SIHAT

"Kulit kusam + jerawat + kulit berminyak sangat2 + kulit tidak sekata. Selepas mengamalkan penjagaan kulut makeup remover, balancing moisturiser Enfuselle, Vit C dan ESP, kulit menjadi makin sihat dan sekata. Mungkin x banyak perubahan, tapi macik jual sayur kemarin punya kemarin ada tegur (masa sya pg beli sayur), kulit sya makin baik, x sekusam dulu lagi.


Gabungan ESP dan Vita C memang terbaik utk pulihkan dalaman.

ESP ialah protein. Protein ialah makanan kepada sel. Sel-sel tubuh kita termasuklah sel kulit kita saling bertukar ganti. Apabila sel-sel kulit kita mendapat bekalan protein yang baik, lengkap dan mencukupi, maka ia akan dapat bertukar dengan baik dan terhasillah kulit wajah yang cantik, bersih, cerah dan gebu.

Pengambilan Vita C setiap hari pula dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi yang menjadi penyebab utama pembentukan jeragat.

Selain itu Vita C membentuk Kolagen tau. Vita C merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

Haaa..sebab tu kulit makin cerah sekata jika diamalkan setiap hari..tak mau culas2..

Nakkan set kulit cantik ni? Meh pm akak yer..
Fiza 012 4513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...