Sunday, September 18, 2016

CANTIK DAN SIHAT DENGAN SHAKLEE

KENAPA MASIH SETIA DENGAN SHAKLEE

Mula konsisten dengan Shaklee penghujung 2013. Sejak pada tu dah cuba mcm2 produk. Tapi..paling2 tak pernah tinggal Ostematrix,  Alfalfa, Lecithindan Vitamin C. 4 produk ni mmg sentiasa restock kalau habis. Yang lain2 mcm #esp, #bcomp #vitalea #vitamine pun ada amik tp tak berapa konsisten. 


Untuk anak2 mmg sediakan #om3ga #chewablevitac baru skrg nak suka. Dan diaorg juga amalkan #qasehjunior. Perisai satu family #nutriferon mmg tak pernah tinggal. 



Iskkk...ada lg yg tak sebut. Ada lagi yang pernah mkn tp tak berapa konsisten

Apa yg membuatkan setia sampai kini sebab keberkesanannya. Bila kita mkn..hanya kita yang tau serasi ke tak dengan badan kan. Jadinya, bila dah mkn seronok pula utk berkongsi kebaikan dgn kawan2. Itu sebab terjadinya bisnes Shaklee ni. Seronok tengok semua org sama2 sihat.

Dan...baru2 ni pula baru tau pasal #landmarkstudy shaklee ni. Jadinya memang saya tak silap memilih. Shaklee memang mengikut standard farmaceutical. Produk shaklee menjalani ujian klinikal utk buktika keberkesanannya.

Berbillion2 usd dilaburkan utk clinical test dan ujian2 yg dijalankan dan ujian2 ini dijalankan oleh pihak ke3. Semestinya ujian yg dijalankan tak de tipu2.

Bukannya tak nak support produk sendiri. Secara jujurnya saya pun amalkan produk Qaseh. Anak2 pun suka..sebagai pengguna kita berhak memilih yg terbaikk..

Takut sebenarnya dengan produk2 yang tumbuh bak cendawan. Bukan menidakkan keberkesanannya tp mcm2 yg diaorg claim tanpa ada ujian dan clinical test dan dengan tiba2 ada plak kes produk kena tarik..ermmm..memang tak berani.

Setiap hari..kami sebagai pengedar shaklee dapat byk jer komen2 negatif mengenai prosuk shaklee tapi semua tu tolak tepi jer sbb hanya yg amalkan tahu keberkesanannya. Ramai je yg tau shaklee selamat dan berkesan. Ramai je pengguna setia shaklee.

Satu lagi yang penting..Shaklee tak pakai artis utk jadikan Duta. Pengguna shaklee sendiri jadi duta..jadi testimoni. Buat apa nak labur duit utk duta kan. Shaklee manfaatkan duit utk laburkan pada ujian2 utk produknya..

Shaklee telah membuktikan bahawa produknya boleh memberikan hidup yang lebih muda, sihat, dan bertenaga! Pilihan di tangan anda, saya telah memilih yang terbaik dan saya yakin anda pasti memilih yang terbaik!

Hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee anda hari ini. Merubah jenama suplemen anda, boleh merubah kehidupan anda!

landmarkstudy.com
sweetnyer.blogspot.com

🌹 Your Trusted SID 🌹
Afriza | 012 451 3311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...