Tuesday, August 1, 2023

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA..


Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. Tidak kira anda sihat ataupun sakit. Ada yang sihat tiba² ditimpa kemalangan yang tak diduga. Ada yang sakit kronik terpaksa hadap beban kewangan yang meruncing. Itulah risiko kehidupan..



Andai anda bekerja, suatu hari nanti ditakdirkan anda kemalangan atau sakit terlantar dan sudah tak mampu lagi mencari nafkah, apa nasib keluarga tersayang?


Jika belum berkahwin, adakah anda mengharap ibu, ayah, kakak, abang untuk sara hidup anda hingga akhir hayat? Jika berkahwin bagaimana nasib isteri dan anak².


Jika meninggal sebelum anda sempat beri kesenangan pada mereka bagaimana? Bersedialah.."Tinggalkan anak dan isteri kamu dengan kesenangan lebih baik dari tinggalkan mereka dalam keadaan meminta-minta". Hadith Riwayat Bukhari


Apa penyelesaian yang ada? Hibah takaful adalah #instantcash untuk mereka sementara menanti proses faraid selesai. Tahukah anda proses faraid perlukan masa yang lama untuk diselesaikan? Jika tiada kerjasama waris bagaimana? Terbaru lebih 90juta harta tidak dituntut dan 90% daripadanya adalah harta orang islam!


Rancang kewangan anda!


Antara faedah pakej pelan HIBAH Warisan Plus:

  • Kematian Semulajadi/sakit RM350,000
  • Lumpuh & Cacat Kekal RM350,000
  • Kematian Kemalangan : RM700,000
  • Kematian Kemalangan Kenderaan Awam : RM1,050,000
  • Kematian Kemalangan Di Luar Negara : RM1,4,000,000
  • Sumbangan PERCUMA sekira mengalami Cacat Kekal Menyeluruh & Penyakit Kritikal
  • Campak, Demam Chikungunya , Penyakit Tangan Kaki & Mulut, Demam Kepialu, Penyakit Anjing Gila : RM5,000
  • Zika Virus, Ebola, MERS-CoV, SARS, Malaria, Creutzfeldt- Jacob Disease, Influenza A- Avian Influenza, AH7N9 & AH5N1, Nipah Virus Enchepalitis, Japanese Enchepalitis : RM10,000.

Jangan tunggu lama untuk berikan #hadiah untuk yang tersayang.

FIZA HASAN
WEALTH PLANNER MUQMEEN GROUP
PRUDENTIAL BSN TAKAFUL






No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...