Wednesday, April 26, 2017

TAK JADI BUANG TIUB FALLOPIO YANG TERSUMBAT DAN AKHIRNYA HAMIL

Satu lagi masalah kesuburan yang pernah Kak Fiza alami suatu ketika dulu. Lepas je consult gynea Dr Hamid Arshat waktu tu, dia suggest untuk buat Hysterosalpingogram (HSG). HSG ni adalah salah satu ujian untuk mengesan kesihatan rahim dan tiub fallopio kita. Macam ujian X-ray dimana bahagian dalam rahim, tiub fallopio dan kawasan di sekeliling diperiksa. 

Ini selalunya dilakukan untuk wanita yang mempunyai masalah sukar hamil sama ada mereka mempunyai masalah tiub fallopio tersumbat, masalah dalam rahim seperti fibroid, polyps, bentuk atau struktur rahim yang abnormal.



Masalah tiub tersumbat juga boleh menyebabkan kehamilan luar rahim tau. Lagi bahaya bila berlaku persenyawaan pada kawasan yang tak sepatutnya. Dah tentu tiub takkan dapat menampung janin yang kian membesar. Samada gugur sendiri atau memberi kesan seperti tiub pecah sehingga terpaksa dibuang. 

Ada Kak Fiza kongsikan mengenainya pada entry Tiub Tersumbat sebelum ini. Pada waktu tu memang belum kenal lagi Vivix Shaklee dan sekarang bila terjebak dengan shaklee dan jadi SID, baru tahu ada ikhtiarnya dengan suplement Vivix. Natural based pulak tu. Berasaskan tumbuh-tumbuhan.

Berdasarkan testimoni pengguna Vivix dalam mengatasi masalah ni dan ada yang berjaya hamil, Kak Fiza terpanggil untuk berkongsi tentang Vivix. 

Vivix satu-satunya suplemen yang boleh repair sel hingga peringkat DNA. Resveratrol yang ada dalam Vivix memang tiada tandingan. Siap di patent kan lagi. Vivix bukan sahaja mampu menyelesaikan masalah penyakit kronik yang lain tapi boleh membantu pesakit yang mempunyai masalah kesuburan seperti tiub tersumbat.

Punca tiub tersumbat salah satunya akibat parut tisu, lelemak yang menghalang sperma untuk proses persenyawaan. Jadi, Vivix boleh mengurangkan parut tisu tersebut sekaligus memudahkan berlakunya persenyawaan.

Fungsi utama Vivix ialah repair sel dan renewal sel yang yang rosak. Jadi Vivix boleh membantu repair sel yang rosak dalam kawasan tiub dan menggantikan dengan sel yang sihat. Tiub yang tersumbat semakin pulih akibat pengambilan Vivix yang konsisten.

Vivix juga boleh membantu meransang pengeluaran Ovum menjadikan Ovum sihat dan berkualiti. Pernah ada customer inform lepas check up..Doktor siap tanya " u ambil Clomid yer?". Jadi, memang membantu untuk penghasilan Ovum dan Sperm yang berkualiti jika diamalkan suami isteri.





Berminat untuk tahu maklumat lanjut mengenai Vivix boleh terus wsap Kak Fiza 0124513311. Ada PROMOSI TWIN PACK tau. InshaAllah, konsultasi terbaik akak berikan nanti.


Atau boleh klik link dibawah untuk pembelian terus di website Shaklee yang mana sangat mudah.


Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi 0124513311. Kak Fiza memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...