Monday, April 3, 2017

PENAWAR RESDUNG PALING MUJARAB

Assalamualaikum..

Ada tak dikalangan rakan-rakan atau sedara mara yang mengalami masalah resdung? Hanya mereka yang alami sahaja tahu betapa seksanya menanggung. Kalau dulu femes tau guna lilin asap tu. Sekarang ni dah macam-macam rawatan ada tapi kebanyakkannya hanyalah bersifat sementara.



Resdung ni macam mana? Kalau dah tahap bangun pagi asyik bersin, migrain terlampau..dah memang teruk tu. Biasanya, pesakit resdung akan mengalami situasi seperti bersin dengan kerap, dengkuran luarbiasa, batuk, gatal hidung, cepat letih, muka terasa sakit dan pening kepala waktu pagi. Kalau kronik terdedah pada risiko punca telinga menjaga pekak tau..Allahuakbar 

Antara komplikasi penyakit resdung:

  • Jangkitan nanah di sekeliling kawasan mata
  • Jangkitan otak (meningitis)
  • Sakit tekak yang kronik
  • Jangkitan tulang muka
  • Lelah yang teruk
  • Berdengkur yang kronik
  • Jangkitan telinga dan tonsil, terutamanya kanak-kanak
  • Alahan hidung
  • Selesema yang berpanjangan

Bagaimana Vivix bertindak membantuk pesakit resdung ni?

Berbanding Set Bajet biasa, Vivix mampu  bertindak sehingga ke peringkat sel. Vivix juga membantu sekiranya sel kita mengalami keradangan hingga menyebabkan berlakunya  resdung, Vivix bertindak memulihkan sekaligus memperbaiki sel kita supaya menjadi lebih sihat. 

Terdapat 4 mekanisme Vivix untuk mengekalkan sel yang sihat dan mengawal segala punca penyakit. Terbukti Vivix sememangnya berkesan untuk membantu gejala resdung dan akhirnya pulih.

Berikut adalah beberapa testimoni mereka yang kembali pulih dari resdung. Bila amalkan Vivix ni, bukan resdung je kembali pulih..boleh dapat manfaat lain lagi tau.




Testimoni Resdung yang lain juga ada Kak Fiza kongsikan di entry sebelum ini.

Ingin dapatkan Set Resdung yang terbaik, boleh terus wsap Kak Fiza 0124513311. InshaAllah, konsultasi terbaik akak berikan nanti.


Atau boleh klik link dibawah untuk pembelian terus di website Shaklee yang mana sangat mudah.


Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi 0124513311. Kak Fiza memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.


Kehadiran anda sangat diperlukan.

Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani, Kuala Ketil dan Padang Serai 
Fiza Hasan (Shaklee ID 949698)
012 4513311 (whatsapp /sms)

COD : Bandar Puteri Jaya, Econsave BPJ, Giant Sungai Petani

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...