Saturday, February 11, 2017

SET BERPANTANG MODEN TERBAIK

Kalau nak cakap soal POSTPARTUM @MEROYAN@POSTNATAL DIPRESSION...memang takkan habis. Kadang2 orang sekeliling memainkan peranan penting terutama suami dan keluarga. Sebab tu dalam tempoh berpantang, ibu2 dinasihatkan betul2 jaga pantang..baik dari segi kesihatan semua tu malah emosi pun kena jaga..

Jom..akak cadangkan set berpantang yang memang terbaik..Penting tau untuk jaga kesihatan dalaman luaran kita ketika berpantang. Kalau berpantang sendiri lagi la. 



🌷Bcomplex
Ia bertindak sebagai penenang dan mengelakkan stress atau meroyan di kalangan Ibu yang sedang berpantang. Ia juga dapat meningkatkan pembentukkan sel darah merah dan sangat penting untuk menukarkan makanan yang kita ambil menjadi tenaga.

🌷Vitalea / Multivitamin dengan Zat Besi
Sangat penting kerana membekalkan 23 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh, tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakan makanan perlu dielakkan semasa berpantang.

🌷Vitamin C
Sangat penting bagi penyembuhan luka jahitan serta membaik pulih tisu yang rosak selepas bersalin.

🌷Energizing soy Protein-  ESP
Ramai yang tidak mengendahkan tentang keperluan protein dengan mengandaikan sudah memadai jika makan ikan, daging, telur serta minum air soya. Tahukah anda, protein cuma bertahan pada suhu tidak lebih 36°c . Jadi bila kita goreng dan memasak tentu suhunya lebih tinggi dari suhu tersebut.

🌷Alfalfa Complex
Pengambilannya dapat melegakan sakit sendi dan belakang. Bertindak seperti ‘kacip fatimah’ kepada wanita, Melegakan sembelit bagi ibu berpantang. Membantu membanyakkan susu ibu.- Membuang angin dalam badan dan Memulihkan urat selepas bersalin.
Pengalaman sendiri mengambil Alfalfa ketika hamil dan berpantang, alhamdulillah..anak bebas kuning..

🌷OsteMatrix
Menguatkan tulang ibu yang baru lepas bersalin dan bayi, Memperbaiki kekejangan dan kebas2, Meringankan stress, Sumber vitamin D dan mampu merawat penyakit rickets.

🌷Omega Guard
Boleh mengurangkan kemurungan bagi ibu yang berpantang..Boleh mengurangkan sakit kepala, Boleh mengekalkan tekanan darah normal- Mengurangkan masalah lupa pada wanita yang telah melahirkan anak.

Jadi, kenapa tunggu lagi? Set berpantang Shaklee boleh terus amalkan sebaik sahaja lepas melahirkan baby. Tak perlu nak tunggu2 macam lain2 set tu. Mudah sangat. Hubungi akak untuk konsultasi percuma..

012 4513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...