Wednesday, February 15, 2017

BEZA ANTARA ESP DAN COLLAGEN POWDER

Collagen - ESP. Kedua2 nya adalah protein jugak. Apa bezanya?


ESP ni minuman protein yang membantu perbaiki kerosakan dan membentuk sel baru tapi..

Collagen fokus pada pembentukan kolagen dalam badan kita. Collagen merupakan salah satu jaringan protein yang penting di dalam tubuh badan kita. 

Collagen shaklee sangat berbeza dengan produk dipasaran, ini kerana ia diperbuat dari molekul yang sangat ringan iaitu 1,000 dalton dan acid amino sangat tinggi iaitu sehingga 3000!!!

Collagen lain dipasaran, jisim molekul lebih dari 3000 dalton, dan acid amino pula sedikit, hanya 20-30 sahaja! (mengambil jangka masa yang lama untuk berkesan)

Shaklee collagen powder lebih cepat berkesan sebab mempunyai nilai molekul yang sangat rendah, maka sangat mudah meresap didalam badan dan juga usus kita. Jadi ia sangat membantu meningkatkan sintesis collagen pada lapisan dermis kulit kita dengan berkesan.

Shaklee collagen powder mempunyai sel kepaduan yg sangat tinggi, ia mempunyai kapasiti untuk mengekalkan kelembapan kulit kita.

ESP pula merupakan sumber protein lengkap dengan penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin, 4 sumber mineral dan ia merupakan faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul. 

Kedua-duanya ESP dan COLLAGEN mengandungi asid amino dan asid amino yang dihasilkan oleh badan ni akan terjejas bila kita mencecah umur 25tahun. Penting untuk lengkapkan keperluan asid amino supaya fungsi badan tidak terjejas. 

Jadi, Collagen dan Esp membantu mengekalkan kandungan kolagen dalam badan dan memenuhi keperluan asid amino yang lengkap sekaligus memberikan kita kesihatan yang berpanjangan. Bonus kulit cantik plak tu. Nak Collagen? Nak ESP (best seller) yang selalu out of stock ni? Hubungi akak tau!

012 4513311

➡➡ Lagi mengenai ESP dan COLLAGEN.

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...