Tuesday, January 10, 2017

5 FAKTA MENARIK MENGENAI VIVIX

Assalamualaikum..

Nak story mengenai Vivix lagi ni..haa tsunami Vivix la katakan. Alhamdulillah, makin ramai yang sedar tentang hebatnya Vivix ni.

Terbaru, Patent Vivix bukan lagi 3 tapi 5! Tapi tak ramai pun yang tahu Patent Vivix ni. Betul tak? Kalau ada yang tahu dan yang memang amalkan Vivix, mesti dia tahu dulunya Patent Vivix ni 3 je. Dan yang penting bukan lagi Patent Pending lagi tau. Vivix dah tambah Patent. Lagi best dan power! Wow

Bagi yang tak tahu apa itu Patent, meh akak nak story.

Patent ni adalah Hak eksklusif yang dianugerahkan kepada sesuatu rekacipta, sama ada kepada produk ataupun proses pembuatan produk dan juga penyelesaian teknikal terhadap sesuatu masalah. Pemilik patent diberi hak untuk memegang, memindah, dan memberi lesen bagi pengeluaran dan penjualan produk tersebut.


5 Patent Vivix Shaklee

1. All Natural (semulajadi), polyphenol diproses daripada 4 tumbuhan hebat tanpa bahan pengawet.
Sememangnya tiada keraguan. 4 kandungan utama Vivix ada akak ceritakan sebelum ini dan ianya sangat hebat. Vivix mengandungi polyphenol yang tinggi. Jadi, tidak hairanlah mengapa Shaklee begitu konsistan memberikan yang semulajadi dan berkesan terbaik kepada kesihatan pengguna produk.

Vivix tiada campuran bahan pengawet. Ia adalah sebatian cecair yang stabil. Kalau kita letak Vivix atas meja, Vivix tak meruap. Kalo letak dlm freezer pun Vivix tak akan beku. Tiada bahan lain dalam Vivix termasuk air pun tidak!



2. Bukan setakat resveratrol tetapi memberi gabungan bersama 15 jenis polyphenol.
Resveratrol ni adalah sejenis antioksidan yang bertindak melindungi sel DNA dari kerosakan oleh radikal bebas. Polyphenol pula ialah sejenis sebatian fitokimia yang juga mengandungi antioksidan yang tinggi. Gabungan resveraterol dan juga polyhenol yang dipatentkan yang ada pada Vivix menjadikan Vivix tiada tandingan.

3. Cold filling extraction process untuk preserve 
bioactive polyphenol dan pastikan kualiti paling tip top.
Cold extraction bermaksud buah-buah yang digunakan dalam vivix diproses untuk mengeluarkan patinya dgn suhu rendah/sejuk untuk pastikan bioaktif polyphenol tetap seperti yang dikehendaki dan tiada kemerosotan terhadap kualiti vivix itu sendiri. Suhu tinggi akan menyebabkan polyphenol rosak dan terjejas.

Ada proses yang guna air panas/suhu panas dan proses seperti ini akan menjejaskan kualiti produk tersebut. Jadi, Shaklee patenkan proses cold filling extraction ni utk Vivix jadi org lain takleh curi.


4. 10x lebih berkuasa
Vivix adalah cecair yang mengandungi antioksidan Resveratrol dan Polyphenol yang tinggi sehingga 10x ganda lebih berkuasa. Dan diakui, tiada lagi produk anti aging yang mempunyai kuasa seperti Vivix.



5. Anggur muscadine sebagai kandungan asas Vivix
Vivix mendapat Patent Anggur Muscadine sebagai kandungan utama. Anggur muscadine ni mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi dan mampu melawan radikal bebas walaupun hidup liar dikawasan yang agak lembab. Anggur ni mampu membesar sehingga sebesar bola golf dan mampu mempertahankan diri sendiri dari kulat dan kerosakan. Hebat kan!



Haaa betapa specialnya Vivix. Berbaloi tak dengan wang ringgit yang bakal dilaburkan? Of coz la sangat berbaloi. Vivix adalah Suplemen terbaik dihasilkan oleh Shaklee dibarisi Saintis hebat dan telah banyak memberi manfaat kepada penggunanya.

Nak Vivix?
Mudah sangat sebab bulan ni ada promosi tau. Boleh hubungi saya Fiza 012 4513311. InsyaAllah saya boleh membantu. Atau ingin membuat pembelian sendiri boleh sahaja klik dibawah untuk pesanan.



Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi saya Fiza 012 4513311. Saya memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani, Kuala Ketil dan 
Padang Serai 
Fiza Hasan (Shaklee ID 949698)
012 4513311 (whatsapp /sms)
COD : Bandar Puteri Jaya, Econsave BPJ, Giant Sungai Petani


No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...