Monday, November 14, 2016

PENGALAMAN DALAM BIDANG NUTRISI

Pengalaman dalam bidang nutrisi dengan zero masa mula-mula join shaklee. Bila dapat jer buku Nutrisi tu memang hari-hari ngadap.  Dan bila dapat 1st customer masa tu mula la gelabah sebab macam-macam yang dia tanya. Tak kan kita nak main suggest jer produk tu..produk ni kan. Itulah pentingnya ilmu Nutrisi ni..bukan sekadar menjual untuk keuntungan semata.



Bertuah sangat2 dapat upline yang memang sentiasa alert pada anak2 nya. Setiap bulan ada jer program untuk tambahkan ilmu nutrisi untuk kami semua. Info produk2 shakl3e dan macam2 lagi. Group2 leader yang ada juga banyak yang guide kami tentang nutrisi.

Pernah join health & wellness talk anjuran shaklee. Salah satu program tambah ilmu nutrisi jugak tu. Banyak lagi program anjuran shaklee sebenarnya. Sebabnya..ilmu nutrisi ni sangat penting kepada seorang sid seperti kami.

Tengah aim satu lagi bengkel nutrisi shaklee. Ada date kat utara ni memang terus join. Seronok sangat tengok kawan2 yang dah join bengkel ni. Padat dengan ilmu.

Jadi..anda memang tak perlu ragu kalau nk membeli dari kami. Kami penjual yang berilmu tau..bukan saja2 jual untuk dapat untung..dapat bonus semata2. Kepuasan pengguna keutamaan kami...

Afriza
012 4513311

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...