Friday, November 18, 2016

CARA MUDAH MERAWAT SLIPPED DISC TANPA PEMBEDAHAN

Assalamualaikum..

Bersiaran dari rumah je hari ini. Tapi hari-hari memang kat rumah pun. 

Ok..semalam, saya ada kongsikan Testimoni seorang pesakit Slipped Disc yang sembuh dengan Vivix. Hari ini pun saya nak kongsikan satu lagi kisah mengenai Slipped Disc ni. Semakin ramai yang yakin dengan Vivix ni. Teruja tau.

Ini customer mami (upline) saya. Customer ni suaminya seorang Doktor tau. Ada klinik di daerah di Melaka. Beliau mengidap Slipped Disc dah dah makan pelbagai jenis ubat dan telah cuba macam-macam rawatan madih belum berjaya.

Katanya..kalau boleh ingin mencari rawatan yang tidak memerlukan pembedahan. Sebelum memilih Shaklee, beliau sendiri buat survey dan pembacaan. Maklum lah isteri Doktor kan. Upline saya berikan dia Set Slipped Disc iaitu Vivix, Omega Guard dan Ostematrix.

Genap 3 minggu beliau konsisten amalkan Set Slipped Disc tersebut..Alhamdulillah masalah Slipped Disc dia banyak menunjukkan perubahan positif. Kalau dulu, beliau banyak terbaring dan tidak dapat duduk dengan selesa tetapi sekarang Alhamdulillah..dah boleh berjalan dan duduk dalam jangkamasa yang lama.


Alhamdulillah..syukur sangat bila kita dapat membantu orang lain kan. Hingga saat ini, kakak tu masih konsisten dengan Set Slipped Disc dan telah add on produk shaklee yang lain.

Kesihatan lebih penting dari nilai wang ringgit kan. Begitulah terjadi pada sesiapa pun yang pernah merasa sakit. Kita yang sihat ni..tak kan nak tunggu sakit kan.

Semoga beliau bertambah sihat dengan dengan izinNya. Jom berVivix!

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya Fiza 0124513311 sekarang juga. Ingat! Jangan biarkan sakit lama sangat nanti semakin parah. 

Atau KLIK dibawah untuk pembelian online.


Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi saya Fiza 012 4513311. Saya memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani, Kuala Ketil dan 
Padang Serai 
Fiza Hasan (Shaklee ID 949698)
012 4513311 (whatsapp /sms)
COD : Giant Sungai Petani

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...