Sunday, October 2, 2016

4 SEBAB KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE

Kenapa saya memilih shaklee? kerana vitaminnya bukannya sebarangan vitamin yang asal packing je boleh jual..

Shaklee ada Landmark Study. Berjuta2 habis untuk buat kajian bagi  menghasilkan produk berkualiti. Vitamin lain ada Landmark Study?. Kalau payah sgt pun..ada tak kajian saintifik?



Masa mula2 kenal shaklee tak tahu pun pasal Landmark study nya. Tapi mmg tahu vitaminnya memang berkesan. Itu je sebab utama pilih shaklee. Bila dah lama berkenalan dengan shaklee baru tahu...



Ini antara sebab saya pilih shaklee:

1. Menjana Pendapatan

Lain2 bisnes pun boleh jana pendapatan kan tapi masing2 punya pilihan. Saya sendiri masih lagi meneruskan bisnes online dalam penjualan baju. Alhamdulillah..dengan shaklee juga saya boleh jana pendapatan sampingan. Sedang berusaha untuk menjadikan ia pendapatan tetap setiap bulan. Doakan saya yer.


2. Bisnes Mudah

Hanya dari rumah. Online ataupun offline boleh dibuat bila2 masa yg kita rasa perlu. Tak terikat dengan mana2 dan siapa pun. Yang penting anak2 depan mata.


3. Tiada Lambakan Stok

Paling suka yang ni sbb tak payah nk simpan stok. Ye lah kita pun zero modal kan. Cuma sekarang ni terpaksa juga buat stok item2 yg org selalu cari. Tapi kalau bu pos biasanya terus online shaklee.2u je senang. Tak payah susah2 kita nak pos kan.


3. Harga Berpatutan

Mahal ke Shaklee? Yes diakui agak mahal tapi bandingkan pula kuantiti dan kualitinya. Keberkesanannya? Kenapa ramai org suka? Semestinya berkesan kan. Jadi tidak timbul soal harga.


4. Keberkesanan produknya

Apabila dah serasi dengan kita semestinya dah tak toleh belakang kan. Sebelum ni dah cuba mcm2 vitamin tapi hanya sekadar vitamin tp dengan shaklee bukan sekadar vitamin kot. Byk benefit lain..tak percaya? Jom cuba.


Shaklee adalah MLM tapi bukan seperti MLM lain yang menindas downline. Bukan senang2 goyang kaki dapat duit tau. Kena ada target utk dpt duit. Kena ada usaha ke arah itu.

Jadi kenapa ragu2 dengan shaklee. Jadikan shaklee pilihan anda juga. Jom2


PREVENT IS BETTER THAN CURE

🌹 Your Trusted SID 🌹
Tel/wsap: 012 451 3311
Instagram: afriza_abuhasan



KEAHLIAN ➡ AHLI

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...