Monday, February 1, 2016

SAKIT SENDI HILANG DENGAN VIVIX

Salah satu manfaat vivix yang memang terbaikkk adalah meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi (melindungi saraf)

Apa itu Arthritis?
Arthritis ialah sejenis penyakit yang mendatangkan kesakitan, kemerahan, bengkak dan kekejangan sendi. Arthritis biasanya disebabkan oleh kerosakan sendi, jangkitan kuman, dan ianya juga boleh diwarisi. Arthritis yang sering dihidapi oleh orang dewasa ialah OsteoArthritis (OA), Rheumatoid Arthritis (RA), Gout, dan Arthritis yang disebabkan oleh jangkitan kuman.







Sendi yang Sihat

Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang-temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak. Ia terdiri daripada tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair sinovia(bendalir yang melicinkan sendi) yang memberi keselesaan antara tulang temulang dan membantu penyerapan hentakan daripada pergerakkan.

Sakit sendi dan tidakselesaan.

Semakin umur meningkat tulang rawan, menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal berterusan & beban boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan & menyebabkan ketidakselesaan sendi.





Bagaimana pula Vivix dapat membantu?

Vivix membantu menguatkan sel tubuh kita sekaligus memberi kita tenaga berterusan. Vivix juga membantu meningkatkan fungsi sendi dan meyokong kesihatan sendi.


Jadi, pada mereka yang mempunyai masalah kesihatan sendi, sakit lutut, lenguh2 badan boleh amalkan vivix untuk kesihatan berpanjangan.





Sakit Tulang Belakang & Lenguh2 Badan Buat Ibu Ini RImas, Sampailah.... from iReach HD on Vimeo.


No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...