Saturday, February 6, 2016

BAGAIMANA RESVERATROL MELAWAN KANSER

Resveratrol merupakan perubatan semulajadi pertama yang mempunyai bukti kukuh menunjukkan ia menghalang atau menghentikan pelbagai peringkat kanser.

Resveratrol bukan sahaja menghindar serta menghalang kanser, malahan ianya dicadangkan sebagai rawatan tambahan.



Penyelidikan lanjut di Australia turut membuktikan resveratrol turut menyekat kemampuan sel kanser untuk metasis ke dalam tulang pada kadar 30% hingga 71%.


Maka tidak hairanlah kalau Vivix ni menjadi pilihan utama mereka yang sedang menghidapi kanser. Apatah lagi risiko kanser ni boleh berlaku kepada sesiapa sahaja kerana punca kanser bukan keturunan semata-mata. Sekarang ni faktor pemakanan dan gaya hidup banyak mempengaruhi sebab berlakunya kanser.


Antara kajian saintifik yang membuktikan keberkesanan resveratrol melawan kanser:

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU MERAWAT KANSER?

Vivix membantu merawat kanser dengan membetulkan DNA sel yang rosak supaya signal sel dapat diproses dengan betul. Ini akan menyebabkan sel-sel kanser yang rosak ini ‘membunuh diri’ melalui proses apoptosis.

Apabila semakin lama menggunakan Vivix, sel-sel kanser akan semakin berkurangan dan akhirnya hilang. Anda boleh teruskan dengan Vivix walaupun anda sudah bebas kanser kerana khasiat Vivix sangatlah banyak.

Jom kita lihat antara Testimoni yang ada:









Insha Allah kita hanya mampu untuk berusaha tetapi yang menetukan hanya DIA. Setiap penyakit ada penawarnya. Berikhtiar selagi kita terdaya..

Hubungi fiza untuk keterangan lanjut..Insha Allah segala kesulitan dan kemuskilan anda akan fiza cuba utk jawab.


sms/wsap : 012 4513311
cod: sungai petani, padang serai
pos laju seluruh malaysia


No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...