Monday, January 25, 2016

VIVIX BOLEH KURUSKAN BADAN?

Vivix boleh kurus ke? Haaa...mai sini nk habaq mai..memang boleh sangat2. Biasa kita dengar Vivix utk penyakit2 kronik macam kanser, strok, diabetes dan lain2 kan. Kali ni nak cerita tentang Vivix dan Kurus!!..Best kan??


Antara kandungan istimewa vivix ialah Resveratrol iaitu sejenis plolyphenol yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut kepada penyakit..




Resveratrol memang sangat membantu anda utk kurus. 

  • Resveratrol memberi kesan dalam pengurangan LEMAK dalam badan.. Resveratrol membantu dalam mengurang pengumpulan dan menjadi penghalang kepada sintesis lemak seterusnya meningkatkan pengoksidaan asid lemak kerana Resveratrol membantu meningkatkan pengaliran darah yang membawa oksigen ke seluruh badan. Oleh itu, ianya membantu dalam pembakaran lemak dan memberi kesan dalam pengurangan LEMAK dalam badan




  • paling best, Resveratrol membantu memberi rasa KENYANG yang sekaligus dapat mengurangkan keiginan anda untuk makan. ini diakui sendiri oleh pengguna Vivix.
  • Resveratrol juga menyokong penurunan berat badan dengan menghalang kenaikan hormon estrogen, dimana lelaki dan wanita menghasilkan hormon estrogen secara semulajadi . Apabila tahap yang tinggi estrogen hadir, badan akan menyimpan jumlah yang lebih besar lemak. Apabila hormon ini dikurangkan, tubuh akan berhenti menyimpan lemak dan ia bermula untuk membina lebih banyak otot.
Sebab itulah kita boleh kurus dengan Vivix? Sebab kandungan utamanya yang hebat iaitu Resveratrol sangat membantu dalam aktiviti pembakaran lemak melalui peningkatan efficiency pengaliran darah yang membawa oksigen ke seluruh badan.

Jadi, pada mereka2 yang nak mengurangkan berat badan dengan selamat dana berkesan boleh la cuba Vivix bulan ini sbb Vivix tengah PROMOSI ni..rugi tau tak grab!! Tak perlulagi banyak2 suplimen nak telan..janya sebotol Vivix hari ini..



wsap/sms fiza 012 4513311
COD: sungai petani, padang serai

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...