Sunday, April 5, 2015

Jatuh Cinta dengan Pencuci Muka Shaklee ~ Gentle Deep Foaming Cleanser

Shaklee bukan sahaja menawarkan supplemen untuk kesihatan badan, Shaklee juga ada menyediakan Set Kecantikan Kulit Muka, iaitu Nutri White Shaklee dan Enfuselle Shaklee.


Hari ni nak berkenalan dengan salah satu produk pencuci dari NutriWhite iaitu Gentle Deep Foaming Cleanser. Mungkin ramai yang belum tahu Shaklee mempunyai produk penjagaan kulit selain dari produk berbentuk vitamin. Kalau vitamin untuk penjagaan kulit dari dalaman, bahagian luaran kulit pula jangan dianak tirikan. 

Apakah keistimewaan produk ini?

  • Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih
  • Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
  • Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen
  • Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas

Saya rasa agak terkejut ketika saya berjaya miliki pencuci muka Nutriwhite Shaklee ini. Apa taknya saiznya agak besar 150 ml. Tapi berbaloi-baloi. Guna sedikit saje tak sampai pun sebesar kacang hijau dah berbuih banyak. Macam ni bolehla guna sampai setahun..hihi

Rasa segar dan nyaman sebaik sahaja wajah ni dicuci dgn Nutriwhite Shaklee. Kulit pun rasa lembut dan licin. Cuma satu saja yang tak best sebab tiada haruman wangian. Saya rela abaikan haruman wangian ini kerana pencuci muka Nutriwhite Shaklee ni bebas dari bahan kimia dan sintetik berbahaya. Memang selamat untuk kulit muka kita.



saya baru menggunakan pencuci ni dalam 2minggu..memang superpower lah..best sangat2..blackheads kat hidung mcm makin pudar ckit. kulit muka pun rasa lembut je selepas dicuci. pendek kata memang best lah.

Kepada anda yang memang memilih sesuatu produk kerana jenama janganlah risau. Produk Nutriwhite Shaklee ini memang setanding dengan Estee Lauder dan SKII. Ia dihasilkan dari sumber semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan.


Jika mahu melihat rangkaian produk penjagaan wajah Nutriwhite Shaklee yang lain, sila klik DI SINI.

Orang katalah bukan saya kata, "Tak kenal maka tak cinta! Sudah kenal pasti bercinta-cinta!" Apa tunggu lagi, Jadikan ia amalan harian dan cucilah wajah uols dengan pencuci muka Nutriwhite Shaklee sekarang. 

Dapatkan dengan mudah dan pantas hanya klik gambar di bawah:


TEMPAH SEKARANG PRODUK SHAKLEE ANDA! 




https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5d4bacc197021d46db1445d67072835e
 ORDER Anda akan DIRECT MELALUI E-SELL Shaklee

Konsultasi percuma boleh hubungi fiza:
 
 


Shaklee ID: 949698

sms/whatsapp: 012 4513311  

FB / Page: Afriza Abu Hasan / Qisya E Shoppe 

email: eijamw@gmail.com

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...