Thursday, March 5, 2015

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk selama-lamanya



Hari ini saya ingin menyeru kepada perokok-perokok tegar di luar sana supaya berhenti merokok. Kalau kita semua tgk dekat kotak rokok tu kan sudah terang-terang ditulis MEROKOK BERBAHAYAKAN KESIHATAN!..Tetapi ada juga mereka2 yang memang tak faham2 kan!..huhu

Ye, memang susah nak berhenti merokok. Siap menggigil satu badan kalau tak dapat rokok satu hari kan. Bila time puasa je, lps berbuka terus rokok yabg dihadapnya. Tapi orang kata 'bila ada kemahuan, pasti ada jalankan'..antara nak dengan tak nak. Jika memang niat untuk STOP percayalah akan dipermudahkan urusan olehNya.

Rokok mengandungi nikotin. Nikotin merupakan salah satu bahan toksik di dalam rokok yang menyebabkan ketagihan. Nikotin adalah salah satu radikal bebas yang boleh merosakkan DNA di dalam badan.





Apa akibatnya jika DNA rosak?

Setiap sel kita mengandungi DNA. DNA merupakan bahan asas menentukan sel-sel terbentuk dengan sihat. Jika DNA dan rosak, maka sel-sel pun rosak. Akibatnya, akan berlaku mutasi DNA. Sel-sel yang mengandungi DNA mutasi akan membentuk kanser atau penyakit-penyakit lain. Wallahualam.

Tahukah Anda Wahai Perokok Tegar? Kesan asap rokok kepada ibu hamil dan bayi:
  • Risiko kecacatan bayi. 
  • Kelahiran pra matang 
  • Risiko bayi untuk mendapat asma adalah lebih tinggi 
  • Keguguran bayi 
  • Tumbesaran janin terencat 
  • Pendarahan ibu hamil 
  • Kanser 
  • Bayi kurang berat badan
Ermmm..nampak tak?..banyak lagi kesan yang kita tak nampak dengan mata kasar tetapi tetapi tolonglah suami2 diluar sana STOP utk kesihatan keluarga anda!!



Bagaimana Vivix Shaklee memulihkan DNA seorang perokok tegar?

Secara ringkasnya, Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki. Jika anda seorang perokok yang mengidap kanser, vivix membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA sel tersebut


Bagaimana Vivix Shaklee membantu perokok tegar berhenti merokok?

Dengan pengambilan Vivix Shaklee selama 2 minggu secara berterusan, Insha-Allah boleh berhenti merokok untuk selama-lamanya. Vivix Shaklee akan menyebabkan anda secara automatik tidak mahu merokok lagi sebab setiap kali anda merokok, rokok tersebut akan rasa pahit. Ini bermakna sel-sel badan anda sendiri akan menolak rokok secara automatik. Bukan itu sahaja, dengan pengambilan Vivix Shaklee, anda bukan sahaja boleh berhenti merokok, bahkan anda juga akan bertambah berseri dan nampak muda. Kenapa? Sebab Vivix Shaklee merupakan antioksidan yang sangat berkesan untuk membuatkan anda nampak 20 tahun lebih muda. Menarik kan???

Vivix bukan sahaja boleh buat anda berhenti merokok, malah banyak lagi manfaat lagi yang anda boleh dapat di SINI

Tak perlu kot saya nak hurai harga rokok bagai sebab sememangnya sangat2 membazir. Sebulan duit beli rokok boleh bayar instalment kereta proton Iris kot!

PERINGATAN!!!


Harga runcit : RM475 sebotol
Jom join ahli DI SINI utk dapatkan harga ahli yang superpower!!!

KASIHANILAH MEREKA.... SAYANGILAH MEREKA... JANGAN PENTINGKAN DIRI ANDA HANYA KERANA INGIN PUASKAN KETAGIHAN ANDA TERHADAP ROKOK...


cuba hayati TESTIMONI seorang perokok TEGAR ini.
Manfaatkan!!!

TEMPAH SEKARANG PRODUK SHAKLEE ANDA! 





untuk ORDER Klik sini!


ORDER NOW!!


 ORDER Anda akan DIRECT MELALUI E-SELL Shaklee

Konsultasi percuma boleh hubungi fiza:

Afriza (Fiza) 

Shaklee ID: 949698

sms/whatsapp: 012 4513311  


email: eija_2004@yahoo.com

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...