Tuesday, July 8, 2014

SIHAT, CANTIK & BERTENAGA DENGAN ESP SHAKLEE

Apa yang dengan Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee ni, sehinggakan ramai pelanggan tangkap cintan dengannya?

Adakah anda seorang yang mementingkan KESIHATAN, KECANTIKAN, KULIT HALUS MULUS dan ingin BERTENAGA sepanjang hari?

ESP Shaklee adalah jawapannya.


ESP Shaklee adalah BEST SELLER bagi Produk Shaklee & sentiasa HIGH ON DEMAND. Kenapa?

Baca artikel dibawah hingga habis yer..:)

  
Perlu anda tahu
ESP Shaklee adalah protein soya yang berkualiti tinggi. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, oren atau buah yang dikisar bersama. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi.
  • ESP adalah untuk semua. 
  • Satu Canister ESP = 850gm. 
  • boleh tahan 1-2 penggunaan. 
  • Bukan sahaja utk ibu menyusu atau wanita yang ingin cantik sahaja malahan utk seisi keluarga.(kanak2 tidak digalakkan)

Kenapa ESP penting?

ESP adalah serbuk protein berkualiti tinggi yang telah melalui kajian klinikal yang paling banyak. Ia mengandungi kacang soya non -GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yg penting rendah lemak dan rendah kolestrol. Badan kita sangat memerlukan protein. Sebabnya makanan utama bagi sel ialah protein. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat.

ESP adalah Protein non-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu dan merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya non-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol. 


Apa itu non-GMO?
Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.

Ada Pendapat Mengatakan TIDAK ELOK AMALKAN SOYA!!
APA BEZA ESP SHAKLEE DENGAN SOYA DI PASARAN?
 

Saya pasti anda sedia maklum sudah ramai yang menyebarkan berita mengenai KEBURUKAN SOYA. 
ESP Shaklee berbeza dengan minuman SOYA biasa di pasaran sebab ESP diproses menggunakan air sepenuhnya bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones. Yang jadi bahaya adalah apabila ia diproses menggunakan bahan kimia.

Sekali lagi ditegaskan, Soya ESP adalah bersifat non-GMO (Non Genetically Modified).

Faedah ESP Shaklee

Kekal Muda 
  • Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi
  • kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki
  • genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
Kulit berseri dan anjal 
  • Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.
Pemberi tenaga segera 
  • Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
Memulihkan Pigmentasi 
  • Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
Memperbaiki Memori 
  • Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

 
SIAPA PERLUKAN ESP SHAKLEE?
  1. Orang yang ingin kekal sihat.
  2. Orang yang lanjut umur, yang tidak upaya kerana kekurangan tenaga.
  3. Kanak-kanak bersekolah.
  4. Ibu-ibu mengandung dan menyusukan anak.
  5. Pesakit yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan.
  6. Pesakit seperti ulcer perut, jantung, kanser, sakit kulit, rambut gugur, tidak ada selera makan, gastrik, dan lain-lain.
  7. Ahli sukan dan bina badan.
  8. Mereka yang inginkan kulit yang cantik dan berseri.
~ Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein sahaja yang tidak digalakkan mengambil ESP

Lagi INFO mengenai ESP SHAKLEE



TEMPAH SEKARANG SET KOLESTEROL ANDA!
UNTUK KESIHATAN SEISI KELUARGA



untuk ORDER Klik sini!

ORDER NOW!!


 ORDER Anda akan DIRECT MELALUI E-SELL Shaklee




Konsultasi percuma boleh hubungi fiza:

Afriza (Fiza) ** Shaklee ID: 949698 ** sms/whatsapp: 012 4513311 /
011 10833115 ** FB Page: Qisya E Shoppe ** email: eija_2004@yahoo.com

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...