Thursday, July 3, 2014

Ramuan Semulajadi Hebat Dalam VIVIX

Jom kita kenali beberapa Ramuan HEBAT dalam VIVIX yang menjadi kegilaan ramai!

Anggur Muscadine

Adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom dan kerana pasangan tambahan kromosom ini, ia mempunyai banyak faedah kesihatan. Fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Saiz daripada Anggur Muscadine adalah sebesar bola golf. Oleh kerana pertumbuhan alam ssekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuat, ia mengandungi banyak polifenol dan resvetrol.



Ia juga mengandungi asid allergic dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai cirri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan bacteria.



Campuran Resveratrol yang lampautulen dengan ekstark dari anggur yang hebat ini, Elderberry Eropah & Karet Ungu bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan sellular Vivix.





Purple Carrot

Merupakan sumber Vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes.



Mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajap yang bertanggungjawab pada warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayuran. Berry mengandungi banyak anthocyanins terutama sekali blueberry yang mengandungi aktiviti antioksidan yang teramat tinggi.



Anthocyanins adalah antioksidan utama dalam Carrot yang bewarna ungu-kuning dan ungu-oren dan Carrot ungu-kuning mengandungi kapasiti antioksidan tertinggi. Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak di dalam semua jenis Carrot dan dipercayai bertanggungjawab mengurangkan DIABETES yang dikaitkan dengan pengambilan kopi.



Ia juga mempunyai kesan pada saluran darah, platelet dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari Jantung.





Elderberry

(Sambucus Nigra)

Berkesan dalam mengubati symptom flu terutama sekali influenza B. Berry mengandungi flavonoids yang mempunyai cirri antioksidan yang kuat dan mampu mengukuhkan system imun melawan jangkitan virus dan bacteria.



Elderberry juga sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanin yang memberi kesan anti-radang dan juga dapat mengurangkan symptom seperti sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selsema atau influenza.



Elderberry tidak hanya kaya dengan atioksidan tetapi juga Vitamin A, B, C dan nutrient seperti asid amino, carotenoid, tannin dan rutin.  Selain dari menguatkan system imun untuk melawan jangkitan virus dan flu, ianya juga berkesan terhadap keadaan seperti flu, jangkitan yeast, asthma, batuk, sesak hidung dan dada serta diabetes. Ia juga dapat merendahkan tahap kolesterol dan juga menghalang oksidasi kolesterol LDL. Oksidasi LDL dianggap sebagai satu penyebab penting penyakit Kardiavaskular.



Elderberry mampu memberi perlindungan terhadap penyakit Kardiavaskular dan Jantung termasuk Strok dan Serangan Jantung. Ia juga bermanfaat dalam mengurangkan stress, memperbaiki penglihatandan penghadaman.





Polygonum Cuspidatum

Juga dikenali sebagai Knotweed Jepun adalah tumbuhan perennial yang besar berasal dari Asia yang juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed Jepun adalah sumber komesial Resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah.



Polygonum Cuspidatum mempunyai banyak manfaat kesihatandan digunakan untuk merumuskan supplimenanti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan Cina.  Kesimpulan daripada ujian yang dilakukan menunjukkan Resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.




Hebat kan? Maka terjadilah sebotol Vivix yang sangat-sangat berbaloi untuk kesihatan anda juga keluarga anda.


Bertindak segera. Hadiahkan kepada kesayangan anda sebotol VIVIX hari ini!


  
Konsultasi percuma boleh hubungi fiza:

Afriza (Fiza) ** Shaklee ID: 949698 ** sms/whatsapp: 012 4513311 /
011 10833115 ** FB Page: Qisya E Shoppe ** email: eija_2004@yahoo.com

No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...