Saturday, February 15, 2014

Istimewanya ESP Shaklee

ramai yang tangkap cintan dengan ESP...agak2 kenapa yer??

Perlu anda tahu!!
ESP adalah untuk semua..Satu Canister ESP = 850gm..boleh tahan 1-2 penggunaan..Bukan sahaja utk ibu menyusu atau wanita yang ingin cantik sahaja malahan utk seisi keluarga.(kanak2 tidak digalakkan)

Kenapa ESP penting?
ESP adalah serbuk protein berkualiti tinggi yang telah melalui kajian klinikal yang paling banyak. Ia mengandungi kacang soya non -GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yg penting rendah lemak dan rendah kolestrol. Badan kita sangat memerlukan protein. Sebabnya makanan utama bagi sel ialah protein. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat.

Antara Manfaat ESP!

#Awek Muda
Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

#Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi
Kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

#Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki
Genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

#Kulit berseri dan anjal
Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.

#Pemberi tenaga segera
Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

#Memulihkan Pigmentasi
Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

#Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya. 
 

 


Sebarang pertanyaan & konsultasi percuma boleh hubungi saya,
Shaklee Independent Distributor: 949698 - afriza
sms/whatsapp: 012 4513311
email: eija_2004@yahoo.com
Personal FB: Afriza Abu Hasan


No comments:

SEDIAKAN HIBAH TAKAFUL ATAU TUNAI SEGERA SEHINGGA RM500,000 KEPADA YANG TERSAYANG

HANYA RM100 SEBULAN UNTUK PAMPASAN MINIMA RM350,000 DAN BERGANDA UNTUK KELUARGA ANDA.. Risiko ada dimana-mana. Tidak kira tua ataupun muda. ...