Thursday, January 26, 2012

6 Bulan dah....

dari detik ini..lagi 3 hari Muhammad Haziq dah nak masuk 6bulan...cepat sungguh masa berlalu...& yg paling2 hepi..ibu berjaya lagi sekali mengenggam DIPLOMA dlm penyusuan...dulu buat si abang (Hadif)...skrg utk adik plak (Haziq)...Congrat utk diri sndiri...hehe..

Utk MHI dulu..ibu cuma berjaya utk Fully BF hanya 10bln ++...sbbnya dah Terrrlekat si adik plak...huhu...sgt2 sedih..mungkin hanya itu rezeki utk Hadif...ibu pasrah..

Skrg ni Hadif & Haziq dah berkongsi SI selama hampir 6bln...Alhamdulillah..stok ibu tak banyak..cuma ngam2 utk 2minggu jer..Almaklumla..Freezer 1pintu jer..tp dua2 HERO ni ibu sndiri yg jaga..so xde hal la kan...wink2 wink2.....
**** so ibu nak target utk DEGREE plak...6bln lagi yer...xleh nak target byk2..kena ckit2 dulu..& InsyaAllah hingga 2thn..AMIN****

skrg ibu dah ada 2 hero...opppsssssss..3kot' hehe..
dua2 hero kecik ni totally different...dari segi apa yer??..hanya ibu dapat rasa disaat ini...

so layan.............



 mcm mana???tak sama kan muka dua beradik ni...hehe..yg pasti dua2 anak ibu.........muahhhhhhhhhh

2 comments:

εïзmmyHazaεïз said...

sekejap jek dah besar.. :) Happy BF..

Hanif said...

mesti pening layan karenah 2 hero yang nakal-nakal tapi merehatkan minda melihat karenah mereka...
Sama ler kit atapi 1 hro..1 puteri
salam kenal

UPGRADE LIMIT MEDICAL CARD ANDA HARI INI

LIMIT CARD LAMA RM60K JE SETAHUN! SAYA NAK UPGRADE BOLEH TAK? Ini antara persoalan yang biasa ditanya oleh pemegang medical card. Samada sen...