Saturday, March 12, 2011

Hadif tak nak makan.............sob3

aduh..dah 2minggu mcm nie..semua resepi bubur ibu dah try..dah mcm2 puree buah ibu buatkan..semua dia reject!!!!..nape ni sayang..gigi dah tumbuh lagi 2batang kat atas tu...dah jadi 4batang skrg ni..

apa nak buat ye????

apa lagi ibu patut masak???

hari ni tengah pening nak bubur apa plak???
******* semua yang masuk mulut.............dia sembur......*******bikin ibu susah hati la sayang......

biskut pun sah2 dia reject.........

kepala ibu sudah pusing....adik plak dah makin kuat kick ibu skrg...agaknya Hadif jeles kot....huwaaaaaaaaaaa...........tolonggggggggggggggggggggggggg

No comments:

UPGRADE LIMIT MEDICAL CARD ANDA HARI INI

LIMIT CARD LAMA RM60K JE SETAHUN! SAYA NAK UPGRADE BOLEH TAK? Ini antara persoalan yang biasa ditanya oleh pemegang medical card. Samada sen...