Sunday, May 18, 2014

Sedut Ilmu lagi ~ Coaching by Mami & Dedi

Syukur Alhamdulillah..dapat juga bertemu dengan Mami Mia (upline shaklee).  Kenapa saya gelarkan dia Mami? 

Dalam Shaklee kami ibarat seperti keluarga dan tiada istilah upline atau downline. Kami anak-anaknya diberi perhatian lebih untuk berjaya bersama-sama mereka. Kami tidak dipaksa untuk menjual tetapi kami dipaksa untuk berkongsi. Berkongsi apa yang kami dapat selama ini. YES..betul..Shaklee juga adalah MLM tetapi dalam banyak-banyak MLM yang saya join, Shaklee mengajar saya sesuatu. Sesuatu yang saya inginkan selama ini. 

Bersama Shaklee, saya mula mendekatkan diri dengan Pencipta. Bukan bermaksud selama ini saya lupa tetapi kadangkala kita sebagai insan seringkali alpa akan tanggungjawab kita sebagai muslim. Kita lupa di mana kita berada dan kita seringkali lalai.

Shaklee cukup mudah. Kenapa saya kata mudah?. Shaklee memberi peluang kepada saya untuk meraih sedikit kejayaan setakat hari ini & saya inginkan lebih kejayaan pada hari esok.

Hari ini Mami & Dedi sanggup turun dari Melaka semata-mata untuk memberi kami sesuatu. Ilmu yang mereka dapat & praktikkan selama ini, dicurahkan sepenuhnya kepada kami 'face to face'. Selama ini hanya ber'coaching online sahaja kan, so hari ini Alhamdulillah dapat bertemu muka.

Banyak yang saya & rakan-rakan pelajari hari ini. InsyaAllah akan saya praktikkan untuk terus berjaya dalam Shaklee.
 


dapat gift lagi

Ingin bersama saya memeriahkan lagi GROUP GMF kami?. boleh hubungi saya fiza 012 4513311. InsyaAllah bimbingan ekslusif akan kami berikan.

No comments:

Post a Comment