Wednesday, April 19, 2017

MUDAH HAMIL DAN TINGKATKAN KESUBURAN DENGAN VIVIX

Masalah kesuburan seringkali dikaitkan dengan wanita. Jika ada pasangan yang telah lama berkahwin dan dalam usaha mendapatkan anak, segelintir pihak menyalahkan wanita.



Silap tu!
Tak semua masalah kesuburan melibatkan wanita. Lelaki pun ye jugak kan. Masalah kesuburan melibatkan lelaki dan wanita. Adalah sukar mendapatkan anak jika salah seorang menghadapi masalah..atau mungkin kedua-duanya. Antara masalah yang sering berlaku ialah gangguan pada sistem reproduktif wanita dan juga penurunan kualiti sperma pada suami.

Sebab itu, sekiranya telah lama berkahwin dan masih tidak berhasil mendapat zuriat, pasangan suami isteri disarankan melakukan ujian kesuburan.

Antara masalah kesuburan yang sering dialami wanita ialah:
  • Masalah pada sistem reproduktif seperti Cyst, Fibroid, Endometriosis dan PCOS
  • Masalah kitaran haid yang tidak teratur
  • Masalah telur yang tidak matang
  • Usia yang meningkat menyebabkan kesan kepada kualiti telur yang dihasilkan.
Lelaki juga seringkali mengalami masalah berikut:
  • Masalah dalam menghasilkan sperma.
  • Penghasilan sperma yang tidak sihat berpunca daripada sel yang rosak.
  • Post testikular iaitu gagal berejakulasi walaupun berupaya menghasilkan sperma yang normal.
  • Usia yang meningkat – hormone testosterone berkurangan
Bagaimana Vivix boleh membantu wanita yang ingin hamil? Boleh ke?



Resveratrol dalam Vivix
Vivix terkenal dengan kandungan Resveratrol yang tinggi khasiatnya. Resveratrol dalam Vivix adalah 10 kali lebih tinggi dari biasa yang terdapat dipasaran. Resveratrol ini bertindak sebagai antioksidan yang sangat kuat dan melindungi sel sel badan daripada rosak. 

Untuk masalah kesuburan, Resveratrol membantu melindungi telur daripada kerosakan. Ada pengalaman customer yang amalkan Vivix, kualiti telurnya bertambah baik dari sebelumnya. Apabila telur ini dilindungi, ia mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk hidup, membesar dan disenyawakan.

Dalam 1 kajian yang dijalankan oleh Dr. Erica Nikiforuk pada  January 2014, menyatakan Resveratrol mempunyai peranan dalam memelihara kesuburan, melindungi sel-sel telur yang tidak matang dan berpotensi dalam memanjangkan usia  kesuburan.

Mitkondria Dalam Vivix
Mitokondria adalah kilang tenaga kepada sel badan kita termasuklah di dalam Ovum. Tenaga yang cukup akan dapat membantu proses persenyawaan.

Bagi lelaki juga, Vivix membantu meningkatkan tahap tenaga, meningkatkan keupayaan sexual, mengelakkan masalah mati pucuk  ED dan dan melindungi kesihatan prostat.

Pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesuburan  lelaki dan wanita dengan cara meningkatkan kualiti sperma dan ovum, memanjangkan jangka hayat keduanya dan sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan.

Berikut adalah beberapa Testimoni mereka yang berjaya dengan asbab Vivix.






Dapatkan Twin Pack Vivix hari ini juga. Boleh terus wsap Kak Fiza 0124513311. Ada PROMOSI TWIN PACK tau. InshaAllah, konsultasi terbaik akak berikan nanti.


Atau boleh klik link dibawah untuk pembelian terus di website Shaklee yang mana sangat mudah.


Sekiranya anda berminat menjadi Pengedar Shaklee terus hubungi 0124513311. Kak Fiza memerlukan pengedar di Seluruh Malaysia termasuk Indonesia, Singapura dan Brunei.

Kehadiran anda sangat diperlukan.

No comments:

Post a Comment