Monday, December 4, 2017

CARA BERKESAN ATASI GASTRIK

Assalamualaikum...

Hari ni kak fiza nak kongsi cara mudah untuk legakan gastrik anda. Pada entry sebelum ini kita dah pun tahu tanda-tanda gastrik kan. Jadi, kenali tanda tersebut jika anda pernah mengalaminya.


Kalau dah ada tanda-tanda tersebut, rawatan seger perlu diambil. Jangan ambil mudah tau.

Jom kita tengok supplimen yang boleh menghilangkan gastrik:


1. ESP
Minuman paling disukai ramai ni. ESP meneutralkan keasidan dalam perut disebabkan jus gastrik. ESP ni bersifat alkali dan apabila bercampur dengan asid perut ia akan mengurangkan hakisan pada dinding perut. Kemudian zat asid amino dalam ESP akan membina sel dan tisu baru pada dinding perut.

2. Ostematrix
Vitamin yang mengandungi kalsium dengan magnesium dan vitamin DMembantu meneutralkan asid yang telah memasuki esofagus dan menyebabkan pedih ulu hati.Kekurangan kalsium dalam tubuh juga menyebabkan penyakit gastrik. Sesiapa yang memang gemar minum susu adalah jarang untuk mendapat gastrik.

3. B Complex
Bertindak sebagai penenang kepada pesakit gastrik selain membantu mengatasi sakit gastrik anda. Melengkapkan keperluan harian tubuh anda yang sangat diperlukan oleh tubuh dan sistem saraf kita. Berlainan sifat dengan pain killer yang hanya bersifat menghilangkan kesakitan yang sementara. Jadi tak perlulah makan pain killer lagi dah.

4. Vitamin C
Vitamin C bertindak sebagai anti-histamin tanpa memberi kesan sampingan seperti drugs anti-histamin. Ia mengawal pengeluaran histamin dalam tubuh. Ia mengelak masalah alergi dari berterusan.

5. Vivix


Testimoni:

"Lebih 10 tahun saya menghidap gastrik yang agak kronik. Bila saya rasa pedih-pedih ulu hati tu, saya dah start cuak, sebab mesti gastrik datang. Bila gastrik tu datang, saya nak makan pun muntah, saya nak bangun berdiri dengan betul pun tak boleh, sebab sangat sakit! Saya terpaksa jalan bongkok-bongkok, baring dalam 2-3 hari, pergi jumpa doktor, pergi berurut semua.. Terpaksalah..!

Selepas saya bersalinkan anak nombor 2, saya berkenalan dengan Shaklee… Lebih 10 tahun saya menghidap gastrik yang agak kronik. Bila saya rasa pedih-pedih ulu hati tu, saya dah start cuak, sebab mesti gastrik datang. Bila gastrik tu datang, saya nak makan pun muntah, saya nak bangun berdiri dengan betul pun tak boleh, sebab sangat sakit! Saya terpaksa jalan bongkok-bongkok, baring dalam 2-3 hari, pergi jumpa doktor, pergi berurut semua.. Terpaksalah..!

Selepas saya bersalinkan anak nombor 2, saya berkenalan dengan Shaklee…"

Apa yang berlaku pada Ana selepas mengamalkan produk shaklee? Jom kita tonton video ni..
Amalkan set berpantang, sekali dengan gastrik pun boleh hilang. Pada anda yang nak cuba sekurang-kurangnya Set Asas Gastrik boleh terus hubungi Kak Fiza 0124513311

1 comment:

  1. Cylindrical specimens had been prepared from discs of each sheet material glued together with an epoxy adhesive. For A 1100 sheets 4 discs had been stacked collectively and machined CNC machining to produce a cylindrical specimen of 10 mm diameter. For SPCE sheets we used the specimens with three completely different heights to obtain extra accurate stress-strain curves using a conventional technique of extrapolation.

    ReplyDelete